Короткий опис(реферат):
Метою розробки є створення ігрового застосунку з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python.
Об’єктом дослідження є робота із зображеннями за допомогою засобів opencv-python та pillow.
Предметом дослідження є ігровий застосунок з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python.
Методи дослідження:
Теоретичний – вивчення теорії обробки зображень, пошук вирішення нетривіальних методів обробки зображення, вибір програмного забезпечення.
Емпіричний – тестування реалізовних компонентів задля виправлення помилок несумісності компонентів.
Результат розробки та реалізації представлений у вигляді пояснювальної записки до проєкту.
Розробка проводилася за допомогою PyCharm Community. Для створення проєкту були використані UML-діаграми, пояснювальні таблиці, макети. Проєкт був реалізований за допомогою мови Python версії 3.9. Робота програми можлива на комп’ютерах з Windows 10, що має процесор з тактовою частотою не нижче 1,0 ГГц, об’єм оперативної пам’яті не менше 1 ГБ та об’єм пам’яті носія не нижчий за 5МБ. Також програмі необхідно підключення до інтернету.
Суть розробки, основні результати:
Хмельницький, В. Л. Ігровий застосунок з визначення фільтрів зображення на базі OpenCV-python : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / В. Л. Хмельницький ; керівник роботи М. М. Войцеховська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 189 с.