Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шутова, О. К.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-07-18T13:21:49Z | |
dc.date.available | 2023-07-18T13:21:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/28536 | |
dc.description | Шутова, О. К. Програмний симулятор медичних рішень під час лікування пацієнтів у розважальній формі : випускна кваліфікаційна робота : 121 «Інженерія програмного забезпечення / О. К. Шутова ; керівник роботи М. В. Савельєв ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій і програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 161 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою розробки є створення мобільного застосунку, що представляє собою програмний симулятор медичних рішень під час лікування пацієнтів у розважальній формі. Результат проектування, розробки та реалізації представлені у вигляді пояснювальної записки до проекту. Гра розроблялась за допомогою ігрового рушія Unity мовою C# з використанням макетів UXML (аналог XML) та USS(аналог CSS). Для проектування були використані UML-діаграми, пояснювальні таблиці, макети. Застосунок реалізує наступні функції гри: опитування ігрових персонажів (пацієнтів); спостереження за симуляцією розвитку різноманітних хвороб; менеджмент ресурсів ліків та грошей; купівля ліків за внутрішньоігрову валюту. Робота програми можлива на смартфоні з операційною системою Android версії 8 та вище або iOS/iPadOS 11.0 та вище. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.subject | UNITY | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | симулятор | uk_UA |
dc.subject | медицина | uk_UA |
dc.subject | IOS | uk_UA |
dc.subject | ANDROID | uk_UA |
dc.subject | мобільна розробка | uk_UA |
dc.subject | game | uk_UA |
dc.subject | simulator | uk_UA |
dc.subject | medicine | uk_UA |
dc.subject | mobile development | uk_UA |
dc.title | Програмний симулятор медичних рішень під час лікування пацієнтів у розважальній формі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The goal of the development is to create a mobile application that serves as a software simulator of medical decision-making during patient treatment in an entertaining form. The results of the design, development, and implementation are presented in the form of an explanatory note to the project. The game was developed using the Unity game engine with C# language, utilizing UXML layouts (analogous to XML) and USS (analogous to CSS) stylesheets. UML diagrams, explanatory tables, and layouts were used for the design. The application implements the following game functions: - questioning game characters (patients); - observing the simulation of the development of various diseases; - resource management of medicines and money; - purchasing medicines with in-game currency/ The program can run on smartphones with Android operating system version 8 and above, or iOS/iPadOS 11.0 and above. | uk_UA |