IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Цифровізація процесів маркетингу: сучасний стан та тенденції розвитку

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-07-27T08:42:17Z
dc.date.available 2023-07-27T08:42:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28620
dc.description Лисенко, І. В. Цифровізація процесів маркетингу: сучасний стан та тенденції розвитку / І. В. Лисенко // Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : колективна монографія / за наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 462-481. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7855230 uk_UA
dc.description.abstract В сучасних умовах господарювання, поточний стан цифровізації маркетингових процесів характеризується широким використанням цифрових інструментів і технологій для підтримки підприємництва. Багато компаній перемістили свої маркетингові бюджети на цифрові канали, оскільки споживачі все частіше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг і здійснення покупок. Зміна поведінки споживачів та швидкий розвиток технологій призвели до значного прискорення цифровізації маркетингових процесів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О. uk_UA
dc.title Цифровізація процесів маркетингу: сучасний стан та тенденції розвитку uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу