IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-07-27T12:23:26Z
dc.date.available 2023-07-27T12:23:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28630
dc.description Вербицька, А. В. Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів / А. В. Вербицька, Л. В., Бабаченко, І. В. Лисенко. - Академічні візії. - 2023. - № 17. https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/243 uk_UA
dc.description.abstract У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound (вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними змінами економіки, необхідністю адаптації маркетингу до цифровізації економіки. Досліджено сутність поняття «інбаунд маркетинг», визначено його основні принципи та особливості. Зосереджено увагу на значенні такого майданчика, як соціальні мережі у контексті побудови маркетингової інбаунд стратегії. Розкрито основні переваги та особливості соціальних мереж через призму сьогодення, а також визначено роль реалізації контенту через соціальні мережі в інбаунд маркетинговій стратегії розвитку стартапів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries Академічні візії;№ 17
dc.subject стартап uk_UA
dc.subject інбаунд маркетинг uk_UA
dc.subject канали комунікації uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject контент-маркетинг uk_UA
dc.title Роль соціальних мереж в інбаунд маркетинговій стратегії для стартапів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record