ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T11:19:42Z
dc.date.available 2023-09-14T11:19:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28818
dc.description Lysenko, I. V. The role of innovation in the marketing activities of enterprises / I. V. Lysenko // Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих учених та студентів (1 грудня 2021 р.). - Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК». 2021. - С. 128-130. uk_UA
dc.description.abstract In conditions of fierce competition, the pace of innovative development of enterprises becomes an extremely important factor in their successful operation. It is necessary to pay much more attention to improvement of parameters and indicators of the made production, their quality, increase of a technical level of production. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Київ : ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК» uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject modernization uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject strategies uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.title The role of innovation in the marketing activities of enterprises uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу