dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-14T11:51:51Z |
|
dc.date.available |
2023-09-14T11:51:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28821 |
|
dc.description |
Лисенко, І. В. Взаємозв’язок медіапланування та брендингу / І. В. Лисенко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 439-441. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів та зберегти існуючих.
Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпро : НТУ «ДП» |
uk_UA |
dc.title |
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |