ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T11:51:51Z
dc.date.available 2023-09-14T11:51:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28821
dc.description Лисенко, І. В. Взаємозв’язок медіапланування та брендингу / І. В. Лисенко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 439-441. uk_UA
dc.description.abstract Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової аудиторії та максимальну ефективність рекламної кампанії, а правильно побудований бренд допомагає залучити нових клієнтів та зберегти існуючих. Медіапланування та брендинг – дві взаємопов’язані стратегії маркетингу, які взаємодіють для забезпечення максимальної ефективності маркетингової кампанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпро : НТУ «ДП» uk_UA
dc.title Взаємозв’язок медіапланування та брендингу uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу