dc.description.abstract |
Глобальні зміни, які відбуваються у світі продовжують прискорювати
впровадження інноваційних технологій у кожну сферу нашого життя, і маркетинг
не є винятком. Маркетологи завжди були зацікавлені у будь-якій новій
технологічній тенденції – від аналітики великих даних до соціальних медіа та
штучного інтелекту. Вони продовжують впроваджувати інноваційні технологічні
рішення, щоб адаптуватися до онлайн та цифрового способу життя, який з кожним
днем стає більш вираженим. Бренди та бізнес адаптуються до проблем
вимірювання та реагування на зміни у поведінці споживачів через постійно
зростаючу кількість каналів.
Інноваційні технології, зокрема штучний інтелект, давно є частиною
маркетингу, що можна спостерігати зараз у Facebook, Instagram, Google чи будь-
який із тисяч інших сервісів, які використовують розумні алгоритми для надання
реклами потенційним клієнтам. На думку у майбутньому чат-боти стануть
більш досконалими і продовжуватимуть переходити від простих порад щодо
обслуговування клієнтів до взаємодії з потенційними новими клієнтами. |
uk_UA |