dc.contributor.author |
Гавриш, Н. О.
|
|
dc.contributor.author |
Лисенко, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-09-15T09:18:47Z |
|
dc.date.available |
2023-09-15T09:18:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28826 |
|
dc.description |
Гавриш, Н. О. Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку : тези доп. ІХ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., присвяч. 72-ій річниці від дня народження П. С. Березівського (м. Львів, 9 березня). - Львів, 2023. - С. 391-392. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Конкурентоспроможність сучасних підприємств значною мірою залежить від використання та впровадження ними інновацій.
Інновації допомагають бізнесу підлаштовуватись під зміни в зовнішньому середовищі, зберігаючи при цьому конкурентоспроможність на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Львів |
uk_UA |
dc.title |
Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |