IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавриш, Н. О.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-15T09:18:47Z
dc.date.available 2023-09-15T09:18:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28826
dc.description Гавриш, Н. О. Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку : тези доп. ІХ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., присвяч. 72-ій річниці від дня народження П. С. Березівського (м. Львів, 9 березня). - Львів, 2023. - С. 391-392. uk_UA
dc.description.abstract Конкурентоспроможність сучасних підприємств значною мірою залежить від використання та впровадження ними інновацій. Інновації допомагають бізнесу підлаштовуватись під зміни в зовнішньому середовищі, зберігаючи при цьому конкурентоспроможність на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Львів uk_UA
dc.title Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу