Короткий опис(реферат):
У роботі проаналізовано вплив сучасних принципів та інструментів маркетингової діяльності в умовах невизначеності ринкового середовища. Особлива увага приділена діджиталізації маркетингової діяльності, як пріоритетного завдання інноваційного розвитку бізнесу. Запропоновані прийоми дозволять створити нові можливості та сформувати стійкі конкурентні переваги бізнесу.
Суть розробки, основні результати:
Лисенко, І. В. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах глобальних викликів / І. В. Лисенко, Є. С. Отчиченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : матеріали II Міжнарод. наук.-практ. нтернет-конф. : [електронний ресурс]. – Київ : КНЕУ, 2022. - С. 26-28.