Короткий опис(реферат):
В умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності
маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на
впровадження інноваційних продуктів та послуг.
Маркетинг інновацій є ключовим чинником успіху компаній в індустрії. Для ефективного
використання потенціалу новітніх технологій та забезпечення конкурентоспроможності на ринку, компанії
повинні розробляти та впроваджувати інноваційні продукти та послуги.
Суть розробки, основні результати:
Лисенко, І. В. Проблеми формування та функціонування маркетингу інновацій у сучасних умовах : Міжнародне науково-технічне співробітництво: принципи, механізми, ефективність : збірник наук. праць XIX (XXXI) Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 16 - 17 берез. 2023 р.). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во Політехніка, 2023. – С. 56-57.