IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.contributor.author Бойко, В.
dc.date.accessioned 2023-09-19T08:56:31Z
dc.date.available 2023-09-19T08:56:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28838
dc.description Лисенко, І. Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації / Лисенко І., Бойко В. // Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс] : мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р.). – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 448-451 uk_UA
dc.description.abstract Брендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації відкривають нові можливості для використання сучасних технологій та інноваційних підходів у створенні брендів. Сучасні інструменти маркетингової комунікації, такі як соціальні медіа та відео, дозволяють підвищити ефективність брендування та підвищити свідомість про бренд серед цільової аудиторії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О. uk_UA
dc.title Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record