IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-20T10:47:18Z
dc.date.available 2023-09-20T10:47:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28840
dc.description Лисенко, І. В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу / І. В. Лисенко // Бізнес аналітика: моделі, інструменти та технології : матеріали IV Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 1-3 березня 2023 р.). – К. : НАУ, 2023. – С. 451-454. uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ : НАУ uk_UA
dc.title Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record