IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сябро, А. В.
dc.contributor.author Лисенко, І. В.
dc.date.accessioned 2023-09-20T10:53:14Z
dc.date.available 2023-09-20T10:53:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28841
dc.description Сябро, А. В. Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж / А. В. Сябро, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 198-200. uk_UA
dc.description.abstract Одним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, які будуть готові відстояти величезну чергу або пройти довгий шлях заради товарів улюбленого бренду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Харків uk_UA
dc.title Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу