Короткий опис(реферат):
Український бізнес ще не оговтався від кризи через пандемію
COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної
війни. Багато підприємств зазнали значних збитків та руйнувань, через
це або повністю припинили, або призупинили свою діяльність.
Серед основних проблем, які не дозволяють відновлюватися та
розвивати бізнес під час війни – мала кількість платоспроможних
клієнтів, непрогнозованість розвитку ситуації в країні та відсутність
достатнього капіталу. Однак, на щастя, багато українських
підприємців адаптуються до нових умов, знаходять ресурси та
продовжують підтримувати державу та допомагати збройним силам.
Суть розробки, основні результати:
Пікуль, Є. Ю. Трансформація брендів в умовах війни: виклики та можливості / Є. Ю. Пікуль, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 174-176.