IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розробка та впровадження системи талант-менеджменту як стратегічного інноваційного інструменту управління персоналом

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холодницька, А. В.
dc.contributor.author Шкалаберда, В. М.
dc.date.accessioned 2023-10-26T12:24:31Z
dc.date.available 2023-10-26T12:24:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28936
dc.description Холодницька, А. Розробка та впровадження системи талант-менеджменту як стратегічного інноваційного інструменту управління персоналом / А. Холодницька, В. Шкалаберда // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 88-100. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається система управління талантами як важливий інструмент управління персоналом, що полягає у створенні передумов для максимізації потенціалу персоналу. У ході дослідження автором досліджено процеси, пов’язані з розробкою та впровадженням інноваційних методів управління персоналом, зокрема управління талантами. Проведено аналіз сучасних методів та засобів пошуку, оцінки та аналізу персоналу організації. Акцентується увага на тому, що для створення ефективної системи управління талантами необхідно визначити критерії оцінки потенційних кандидатів. Систематизовані сучасні методи оцінки персоналу, що можуть використовуватися в системі талант-менеджменту: центр оцінки, кейс-інтерв'ю, тестування, метод 360 градусів, мозковий штурм, рейтинговий метод, метод KPI. Для виявлення та залучення талановитих кандидатів запропоновано використовувати: пошук у соціальних мережах, оголошення про роботу на спеціалізованих сайтах, рекомендації співробітників, пасивних кандидатів, таргетування тощо. Для пошуку потенційних кандидатів доцільно також розвивати бренд роботодавця через такі платформи, як Instagram, Facebook, LinkedIn і Glassdoor, месенджери Telegram та Viber. Наголошується увага на важливості ведення HR-аналітики, що дозволяє зібрати необхідні дані про стан ринку праці, персонал організації та ефективність управління ним. Доведено важливість врахування різноманітності та мультикультурності при залученні персоналу та управлінні талантами, оскільки завдяки інклюзивній культурі працівники мають відчуття безпеки, приналежності та визнання, а також великі можливості для самореалізації. Розглянуто досвід впровадження управління талантами Deloitte і ABC Retail, які змогли суттєво підвищити конкурентоспроможність і утримати кращих співробітників. Система управління талантами Deloitte базується на п'яти ключових принципах: прозорість, розвиток кар'єри, цілеспрямованість, співпраця та розвиток лідерства. А система управління талантами ABC Retail включає такі компоненти: сильний бренд роботодавця; наймання та утримання; програми розвитку співробітників Встановлено, що управління талантами фокусується на розвитку талантів і досягненні стратегічних цілей, на відміну від класичного управління персоналом, яке забезпечує ефективне виконання завдань і досягнення поставлених цілей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (34)
dc.subject talent management uk_UA
dc.subject syrecruitment uk_UA
dc.subject personnel assessment uk_UA
dc.subject personnel management uk_UA
dc.subject HRanalytics uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject retention uk_UA
dc.subject талант-менеджмент uk_UA
dc.subject підбір персоналу uk_UA
dc.subject оцінка персоналу uk_UA
dc.subject управління персоналом uk_UA
dc.subject HR-аналітика uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject утримання uk_UA
dc.title Розробка та впровадження системи талант-менеджменту як стратегічного інноваційного інструменту управління персоналом uk_UA
dc.title.alternative Development and implementation of the talent management system as a strategic innovative tool of personnel management uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 Within the article, a talent management system as an important tool for personnel management is considered, which consists in creating the prerequisites to maximize the personnel potential. In the course of thestudy, the author investigated the processes associated with the development and implementation of innovative methods of personnel management, in particular talent management. The analysis of modern methods and tools for searching, evaluating and analysing the company’s personnel is carried out. Attention is focused on the fact that in order to create an effective talent management system, it is necessary to define criteria for evaluating potential candidates. Modern methods of personnel evaluation that can be used in the talent management system are systematized, namely: assessment centre, case-interview, testing, 360-degree method, brain storm, rating method, KPI method. To identify and attract talented candidates, it is suggested to use as follows: search in social networks, job and on specialized sites, recommendations of employees, passive candidates, targeting, and so on. Instagram, Facebook, LinkedIn and Glassdoor, Telegram and Viber messengers are also used to develop the employer’s brand to find potential candidates. Attention is focused on the relevance of carrying out HR analytics, which allows collecting the required data on the state of the labour market, the company’s personnel and effectiveness of its management. It is proven that it is important to consider diversity and multicultarism when engaging staff and managing talent, because through an exclusive culture, the employees have a sense of security, belonging and recognition, as well as great opportunities for self-realization. Within the article, the experience of implementing by Deloitte and ABC Retail the talent management system, which could significantly increase the competitiveness and retain the best employees, is considered. The Deloitte’s talent management system is based on five key principles, namely: transparency, career development, commitment, collaboration, and leadership development. And the ABC Retail’s talent management system includes the following components: strong employer’s brand; hiring and retaining; development programs for employees. It is established that talent management focuses on the development of talent and achievement of strategic goals, in contrast to classical personnel management, which ensures the effective performance of the tasks and achievement of goals. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу