IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в кон-тексті виходу на зовнішні ринки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Янковой, Р.
dc.contributor.author Куліш, Д.
dc.contributor.author Ященко, І.
dc.date.accessioned 2023-11-01T14:35:12Z
dc.date.available 2023-11-01T14:35:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28951
dc.description Янковой, Р. Стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в контексті виходу на зовнішні ринки / Р. Янковой, Д. Куліш, І. Ященко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 254-266. uk_UA
dc.description.abstract У статті проведено обґрунтування стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в контексті виходу на зовнішні ринки. У результаті було застосовано логістичну регресію для прогнозування зв’язку між залежними та незалежними змінними, головною метою якого є прогнозування ймовірності запропонованих факторів (розмір фірми, міжнародний досвід, інновації, мережа, характеристики продукту, активи, інтенсивність експорту та галузь), що впливає на рівень зобов'язань щодо використання ресурсів у виборі фірмами режиму входу. У статті також зясовано, що розмір МСП сильно та позитивно впливає на те, якою мірою фірми беруть участь у виборі способу входу.Міжнародний досвід також має значний вплив на рішення фірм щодо участі в певних способах виходу на ринок. Як і передбачалося, мережеві відносини суттєво впливають на вибір способів виходу на іноземний ринок. Інтенсивність активів та експорту вказуються як позитивні та дуже важливі. Емпіричні результати показують, що інновації не тільки суттєво впливають на вибір фірмою способу виходу на зовнішній ринок, але й узгоджуються з прогнозованим напрямком.Також фактор характеристики продукту має сильний позитивний ефект. Крім того, фірми, які займаються більш високим рівнем реклами, з більшою ймовірністю виберуть зобов'язання високого рі-вня ресурсів, наприклад спільні підприємства або прямі інвестиції. Високий рівень інтенсивності експорту також спонукає фірми обирати зобов'язання щодо ресурсів високого рівня. Галузь також позитивно корелює з імовірністю вибору ресурсів високого рівня в обраному режимі виходу на зовнішній ринок. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 2 (34)
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject foreign economic activity uk_UA
dc.subject access to foreign markets uk_UA
dc.subject стратегування uk_UA
dc.subject зовнішньоекономічна діяльність uk_UA
dc.subject вихід на зовнішні ринки uk_UA
dc.title Стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в кон-тексті виходу на зовнішні ринки uk_UA
dc.title.alternative Strategizing foreign economic activity in the context of entering foreign markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 The article substantiates the strategy of foreign economic activity in the context of entering foreign markets. As a result, we applied a statistical regression to predict the relationship between dependent and independent variables, the main purpose of which is to predict the probability of proposed factors (firm size, International Experience, Innovation, Network, Product Characteristics, assets, export intensity, and industry) affecting the level of resource utilization obligations in firms ' choice of entry mode The article also explains that the size of SMEs strongly and positively affects the extent to which firms participate in the choice of entry method.International experience also has a significant impact on firms ' decisions regarding participation in certain ways of entering the market. As expected, network relationships significantly influence the choice of ways to enter the foreign market. The intensity of assets and exports is indicated as positive and very important. Empirical results show that innovations not only significantly influence the firm's choice of a way to enter the foreign market, but also correspond to the forecast direction.Also, the product characteristic factor has a strong positive effect. In addition, firms that engage in higher levels of advertising are more likely to choose high-level resource commitments, such as joint ventures or direct investment. The high level of export intensity also encourages firms to choose high-level resource commitments. The industry also positively correlates with the probability of choosing high-level resources in the selected mode of entering the foreign market uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу