Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Василина, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-10T13:23:09Z | |
dc.date.available | 2024-01-10T13:23:09Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29208 | |
dc.description | Василина, О. В. Вплив системи цінностей на рівень стресостійкості студентів в умовах воєнного стану в Україні : випускна кваліфікаційна робота : 053 "Психологія бізнесу" / О. В. Василина ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра Психології і креативних індустрій. – Чернігів, 2023. – 110 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження визначається станом соціально-економічних і структурних перетворень низки соціальних інститутів суспільства, що вимагає подальшого дослідження регулювання психічних станів. В рамках нашої магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз впливу системи цінностей на рівень стресостійкості студентів в умовах воєнного стану в Україні. Перший розділ магістерської роботи включає аналіз теоретичних аспектів та методологічних засад дослідження впливу стресу на організм людини. Визначено взаємозв’язок між виникненням стресу і війною. В другому розділі проаналізовано вплив системи цінностей на рівень стресостійкості студентів в умовах воєнного стану в Україні. Третій розділ включає опис принципів організації та результатів власного емпіричного дослідження впливу системи цінностей студентів на рівень стресостійкості в умовах воєнного стану в Україні та представлені шляхи розвитку стресостійкості. Розроблено програму тренінгу ціннісних орієнтацій, спрямовану на формування стійкості до стресу. Наукова новизна полягає в тому, що вперше досліджено вплив системи цінностей студентів на рівень стресостійкості в умовах воєнного стану в Україні і визначено, що переважна більшість респондентів мають досить стійку систему цінностей та ціннісних орієнтацій серед студентів та середній рівень стресостійкості. Також розроблено комплексну програму, спрямовану на корекцію розвитку стресостійкості студентів в умовах воєнного стану. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | молодь | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | stress | uk_UA |
dc.subject | stress resistance | uk_UA |
dc.subject | values | uk_UA |
dc.subject | value orientations | uk_UA |
dc.subject | youth | uk_UA |
dc.subject | martial law | uk_UA |
dc.subject | training | uk_UA |
dc.title | Вплив системи цінностей на рівень стресостійкості студентів в умовах воєнного стану в Україні | uk_UA |
dc.title.alternative | Influence of the value system on the level of stress resistance of students under martial law in Ukraine | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The relevance of the research topic is determined by the state of socio-economic and structural transformations of a number of social institutions of society, which requires further study of the regulation of mental states. As part of our master's thesis, we conducted a theoretical analysis of the influence of the value system on the level of stress resistance of students under martial law in Ukraine. The first chapter of the master's thesis includes an analysis of theoretical aspects and methodological foundations of the study of the impact of stress on the human body. The relationship between stress and war is determined. The second chapter analyzes the influence of the value system on the level of stress resistance of students under martial law in Ukraine. The third chapter includes a description of the principles of organization and the results of the author's own empirical study of the influence of students' value system on the level of stress resistance under martial law in Ukraine and presents ways to develop stress resistance. A value orientation training program aimed at building stress resistance has been developed. The scientific novelty is that for the first time the influence of the students' value system on the level of stress resistance under martial law in Ukraine was studied and it was determined that the vast majority of respondents have a fairly stable system of values and value orientations among students and an average level of stress resistance. A comprehensive program has also been developed aimed at correcting the development of students' stress resistance under martial law has also been developed. | uk_UA |