Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Опарко, М. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-01-17T09:42:45Z | |
dc.date.available | 2024-01-17T09:42:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29255 | |
dc.description | Опарко, М. В. Колекційна карткова гра на основі блокчейнy. Серверна частина : випускна кваліфікаційна робота : 121 "Інженерія програмного забезпечення" / М. В. Опарко ; керівник роботи А. М. Акименко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій та програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 569 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Об'єктом розробки була система «Колекційна карткова гра на основі блокчейнy». Мета розробки реалізувати програмну систему «Колекційна карткова гра на основі блокчейнy», корпоративну програму, яка дозволяє користувачам взаємодіяти з картковою грою, що побудована на блокчейні. Відповідно до поставленої мети розробки в роботі були вирішені наступні завдання: − ознайомлення з предметною областю системи; − проведення аналізу існуючих рішень; − створення серверної архітектури системи; − створення моделі бази даних; − реалізація серверної частини системи. Для реалізації даної системи були використані об’єктно-орієнтовані середовища Visual Studio 2022 та Visual Studio Code. Серверна частина системи була розроблена використовуючи мови програмування C#, JavaScript та такі фреймворки як ASP.NET Web API, Express.JS, Vite, EF Core, ASP.NET Identity. MS SQL був використаний в якості СУБД для реалізації реляційної бази даних. Для тестування API серверної частини були використані Postman та Swagger. Результати реалізації викладені у вигляді рисунків, таблиць та лістингів, які демонструють процес створення та роботи системи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | BLOCKCHAIN | uk_UA |
dc.subject | SMART-CONTRACTS | uk_UA |
dc.subject | NFT | uk_UA |
dc.subject | COLLECTIBLE GAME | uk_UA |
dc.subject | INTERACTIVE SYSTEM | uk_UA |
dc.subject | COLLECTIBLE CARDS | uk_UA |
dc.subject | CARD DECK | uk_UA |
dc.subject | ASP.NET . | uk_UA |
dc.subject | NET | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.subject | EXPRESS.JS | uk_UA |
dc.subject | SQL | uk_UA |
dc.title | Колекційна карткова гра на основі блокчейнy. Серверна частина | uk_UA |
dc.title.alternative | Collectible card game based on blockchain | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | The object of development was the system «Collectible card game based on blockchain». The purpose of the development is to implement the «Collectible card game based on blockchain» software system, an enterprise application that allows users to interact with a card game built on the blockchain. In accordance with the development goal, the following tasks were solved in the work: - familiarisation with the subject area of the system; - analysis of existing solutions; - creation of the system's server architecture; - creation of a database model; - implementation of the server part of the system. To implement this system, we used the object-oriented environments Visual Studio 2022 and Visual Studio Code. The server side of the system was developed using C#, JavaScript and such frameworks as ASP.NET Web API, Express.JS, Vite, EF Core, ASP.NET Identity. MS SQL was used as a DBMS to implement the release database. Postman and Swagger were used to test the server-side API. The results of the implementation are presented in the form of figures, tables and listings that demonstrate the process of creating and operating the system. | uk_UA |