dc.contributor.author |
Цимбал, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-01-17T10:38:10Z |
|
dc.date.available |
2024-01-17T10:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29262 |
|
dc.description |
Цимбал, О. В. 3D гід по місту Чернігову на базі технології процедурної генерації 3D-об’єктів «Ray marching» : випускна кваліфікаційна робота : 121 "Інженерія програмного забезпечення" / О. В. Цимбал ; керівник роботи А. М. Акименко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра інформаційних технологій та програмної інженерії. – Чернігів, 2023. – 276 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета розробки – розробити додаток 3D-гіду за допомогою алгоритму
«Ray marching».
Основний метод проектування модулів програми – математичні
розрахунки та використання можливостей мови програмування Python.
В процесі написання програми були використані технології Ray marching,
Procedure generation, Fragment Shader.
В ході виконання даної роботи для створення програми
використовувалася мови програмування OpenGL, Python.
В ході розробки було створено програму, яка генерує 1 сцену, яка
відтворює сквер ім. Богдана Хмельницького. Результат роботи оформлений у
вигляді програмного проекту, який наведено в додатку до курсової роботи.
Для роботи додаток вимагає наявність стандартних бібліотек Python та
завантажену у проєкт модуль OpenGL.
Подальший розвиток роботи можливо розвивати до надзвичайно великих
масштабів, таких як генерація всього міста Чернігова з метою використання
додатка як повноцінного 3D-гіда. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
PYTHON |
uk_UA |
dc.subject |
OPEN GL |
uk_UA |
dc.subject |
RAY MARCHING |
uk_UA |
dc.subject |
RENDERING TECHNIQUE |
uk_UA |
dc.subject |
PROCEDURAL GENERATION |
uk_UA |
dc.title |
3D гід по місту Чернігову на базі технології процедурної генерації 3D-об’єктів «Ray marching» |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The purpose of developing is to develop a 3D guide application using the Ray
marching algorithm.
The main method of designing program modules is mathematical calculations
and using the capabilities of the Python programming language.
Ray marching, Procedure generation, and Fragment Shader technologies were
used in the process of writing the program.
In the course of this work, OpenGL and Python programming languages were
used to create the program.
In the course of development, a program was created that generates 1 scene that
reproduces the square named after Bohdan Khmelnytsky. The result of the work is
presented in the form of a software project, which is given in the appendix to the
coursework.
To work, the application requires the availability of standard Python libraries
and the OpenGL module loaded into the project.
Further development of the work can be developed to extremely large scales,
such as the generation of the entire city of Chernihiv in order to use the application as
a full-fledged 3D guide. |
uk_UA |