Короткий опис(реферат):
В ринкових умовах сьогодення, коли зростає конкуренція, збільшився вплив інтернет-технологій, змінюються споживчі уподобання, тому для книжкових магазинів є важливим розуміння його фактичної конкурентоспроможності та шляхи її підвищення, а також удосконалення торгівлі книжковою продукцією в цілому, зумовили вибір теми, її мети та основних завдань дослідження.
Об’єкт дослідження – процес підвищення конкурентоспроможності Комунального підприємства «Будинок книги» на ринку ритейлу книжкової продукції.
Предмет дослідження – методи оцінки конкурентоспроможності та потенційні шляхи підвищення конкурентоспроможності.
Метою роботи є розробка рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією.
Методи дослідження – загальнонаукові методи, порівняльний аналіз, методи економіко-статистичного аналізу, спостереження.
Кваліфікаційна робота присвячена розробленню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією. Проаналізовано ринок книжкової продукції в Україні. Розглянуто ключові фактори, що впливають на конкурентоспроможність торговельного підприємства та методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено оцінку асортименту книжкової продукції підприємства та оцінку конкурентоспроможність КП «Будинок книги». Розроблено заходи для підвищення конкурентоспроможності підприємства та рекомендації щодо підвищення ефективності та напрямів удосконалення торгівлі книжковою продукцією.
Суть розробки, основні результати:
Кононенко, Ю. А. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / Ю. А. Кононенко ; керівник роботи Т. М. Денисенко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 86 с.