Короткий опис(реферат):
З плином часу зростає попит на ефективні та швидкі послуги експрес-доставки, що робить цей сегмент ринку дедалі важливішим для багатьох підприємств і споживачів. Конкуренція на ринку експрес-доставок посилюється, і дослідження конкурентоспроможності може надати ключові відомості для розуміння динаміки ринку, стратегій конкурентів та можливостей вдосконалення власного підходу.
Об’єкт дослідження – процес формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Предмет дослідження – актуальні напрямки формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Метою роботи є дослідження проблем та узагальнення знань щодо формування конкурентних переваг та підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Нова Пошта».
Методи дослідження – конкретно-пошуковий і логіко-синтетичний (для збору, аналізу, систематизації та узагальнення положень Інтернет ресурсу та науково-методичної, довідкової літератури); системно-структурний (для систематизації наукових фактів про конкурентоспроможність підприємства); теоретично-узагальнюючий і метод інтерпретації (для формулювання й обґрунтування висновків за результатами вивчення даної теми).
Кваліфікаційна робота присвячена визначенню стратегічного набору факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта». Визначено ключові фактори конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто методи оцінки конкурентоспроможності підприємств. Оцінено механізм підвищення конкурентоспроможності. Надано загально характеристику підприємства ТОВ «Нова Пошта». Проведено аналіз інтенсивності конкуренції та ринкового оточення ТОВ «Нова Пошта». Оцінено передумови стратегічного розвитку ТОВ «Нова Пошта» на конкурентному ринку. Розглянуто стратегічний набір ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова пошта». Сформульовано шляхи конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» в контексті реалізації принципів стратегії сталого розвитку. Проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.
Суть розробки, основні результати:
Романенко, О. С. Формування стратегічного набору ключових факторів конкурентоспроможності ТОВ «Нова Пошта» : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / О. С. Романенко ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 78 с.