IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Розробка фірмового стилю та айдентики Чернігівського обласного молодіжного центру

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корзан, А. В.
dc.date.accessioned 2024-01-24T10:42:05Z
dc.date.available 2024-01-24T10:42:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29356
dc.description Корзан, А. В. Розробка фірмового стилю та айдентики Чернігівського обласного молодіжного центру : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн" / А. В. Корзан ; керівник роботи О. М. Посьмашна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2023. – 75 с. uk_UA
dc.description.abstract У дипломній роботі надані результати дослідження сучасних тенденцій розвитку айдентики, її вплив на бізнес, взаємозв’язок з маркетингом та влив на споживчу поведінку. У роботі використовуються методи аналізу, дизайну, тестування та спостереження, щоб забезпечити системний та комплексний підхід до розробки айдентики. Очікується, що розроблений фірмовий стиль та айдентика підсилить впізнаваність молодіжного центру, забезпечить єдність в сприйнятті бренду та підтримає ефективну взаємодію з цільовою аудиторією. Робота акцентує на важливості айдентичного визначення молодіжного центру серед інших установ. Створено фірмовий стиль та розроблено дизайн сайту для Чернігівського обласного молодіжного центру для успішної комунікації та просування організації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject фірмовий стиль uk_UA
dc.subject брендування uk_UA
dc.subject молодіжний центр uk_UA
dc.subject візуальна комунікація uk_UA
dc.subject identity uk_UA
dc.subject corporate style uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject youth center uk_UA
dc.subject visual communication uk_UA
dc.title Розробка фірмового стилю та айдентики Чернігівського обласного молодіжного центру uk_UA
dc.title.alternative Development of corporate style and identity of the Chernihiv Regional Youth Center uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 In the diploma thesis, the research results on contemporary trends in identity development, its impact on business, the correlation with marketing, and its influence on consumer behavior are presented. The work employs methods of analysis, design, testing, and observation to ensure a systematic and comprehensive approach to identity development. It is anticipated that the developed corporate style and identity will enhance the recognition of the youth center, foster unity in brand perception, and support effective interaction with the target audience. The emphasis of the study is on the importance of establishing a distinctive identity for the youth center among other institutions. A corporate style has been created, and a website design has been developed for the Chernihiv Regional Youth Center to facilitate successful communication and promotion of the organization. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу