Короткий опис(реферат):
Дипломна робота на тему «Маркетингові стратегії в оптовій торгівлі товарами господарського призначення (на матеріалах ТОВ ‘ШАГРАЙ’)» є детальним дослідженням маркетингових стратегій, спрямованим на вдосконалення діяльності оптового підприємства ТОВ «ШАГРАЙ». Робота включає три основні розділи, кожен із яких розглядає важливі аспекти маркетингового управління та розвитку на ринку товарів господарського призначення.
У першому розділі «Теоретико-методичні основи маркетингових стратегій в оптовій торгівлі» розглядаються теоретичні аспекти маркетингу в оптовій торгівлі, особливості маркетингу для товарів господарського призначення та методичні підходи до формування та реалізації маркетингової стратегії на торгових підприємствах.
Другий розділ «Аналіз та оцінка маркетингової діяльності ТОВ ‘ШАГРАЙ’« включає характеристику ринку товарів господарського призначення в Україні, детальний аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ШАГРАЙ» та оцінку ефективності її маркетингової стратегії.
У третьому розділі «Шляхи вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «ШАГРАЙ» запропоновано основні напрямки вдосконалення маркетингової стратегії підприємства. Також проведено економічне обґрунтування ефективності запропонованих заходів для підтримки прийнятих стратегічних рішень.
Результати дослідження можуть бути корисні для підприємств, що діють у даній галузі та прагнуть покращити свою конкурентоспроможність на ринку.
Суть розробки, основні результати:
Ведмідь, О. Г. Маркетингові стратегії в оптовій торгівлі товарами господарського призначення (на матеріалах ТОВ "ШАГРАЙ") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / О. Г. Ведмідь ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 64 с.