IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Використання маркетингових інструментів підтримки лояльності споживачів транспортних послуг (на матеріалах ПП «Адва-Люкс»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Майдан, Ю. М.
dc.date.accessioned 2024-01-29T10:46:01Z
dc.date.available 2024-01-29T10:46:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29405
dc.description Майдан, Ю. М. Використання маркетингових інструментів підтримки лояльності споживачів транспортних послуг (на матеріалах ПП «Адва-Люкс») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Ю. М. Майдан ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 78 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена використанню маркетингових інструментів для підтримки лояльності споживачів транспортних послуг. У першому розділі розглянуто сутність процесу формування лояльності, розробки програм та особливості використання маркетингових інструментів для підтримки лояльності. Другий розділ присвячений аналізу діяльності ПП «Адва-Люкс», підходам до формування діяльності в сфері транспортних послуг, визначені особливості цільового ринку служби таксі. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано напрями вдосконалення маркетингового інструментарію для формування лояльності та запропоновані показники оцінки ефективності програм лояльності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject формування лояльності споживачів uk_UA
dc.subject програми лояльності uk_UA
dc.subject лояльність клієнтів служби таксі uk_UA
dc.subject RED Taxi uk_UA
dc.subject ефективність програми лояльності uk_UA
dc.subject formation of consumer loyalty uk_UA
dc.subject loyalty programs uk_UA
dc.subject customer loyalty of the taxi service uk_UA
dc.subject effectiveness of the loyalty program uk_UA
dc.title Використання маркетингових інструментів підтримки лояльності споживачів транспортних послуг (на матеріалах ПП «Адва-Люкс») uk_UA
dc.title.alternative Use of marketing tools to support the loyalty of consumers of transportation services (on the materials of «Adva-Lux») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the use of marketing tools to support the loyalty of consumers of transport services. The first section examines the essence of the process of loyalty formation, program development, and features of using marketing tools to support loyalty. The second section is devoted to the analysis of the activities of the Adva-Lux, approaches to the formation of activities in the field of transport services, and the specifics of the target market of the taxi service. In the third section, on the basis of the conducted analysis, directions for improving the marketing toolkit for loyalty formation and proposed indicators for evaluating the effectiveness of loyalty programs are proposed. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу