IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Івент маркетинг як інструмент реалізації PR-проєктів (на матеріалах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Максименко, В. В.
dc.date.accessioned 2024-01-29T10:51:28Z
dc.date.available 2024-01-29T10:51:28Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29406
dc.description Максименко, В. В. Івент маркетинг як інструмент реалізації PR-проєктів (на матеріалах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / В. В. Максименко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 77 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні та практичні засади використання івент-маркетингу як інструменту реалізації PR-проєктів у Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. У першому розділі визначено сутність завдання та складові івент-маркетингу та PR-проєктів, розглянуто їх процес формування та реалізації. Другий розділ містить характеристику діяльності Агенції, маркетингового середовища та аналіз івент-маркетингу у PR-проєктах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. До третього розділу увійшли комплекси заходів, які будуть направлені на розвиток маркетингової діяльності та використання рекламних інструментів в Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. У процесі виконання роботи розроблено проєкт-подкасту «Шлях до власної справи» для агенції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject івент-маркетинг uk_UA
dc.subject PR-проєкт uk_UA
dc.subject агенція uk_UA
dc.subject пропозиції uk_UA
dc.subject інструмент uk_UA
dc.subject реалізація uk_UA
dc.subject еvent marketing uk_UA
dc.subject PR project uk_UA
dc.subject agency uk_UA
dc.subject proposals uk_UA
dc.subject tool uk_UA
dc.subject implementation uk_UA
dc.title Івент маркетинг як інструмент реалізації PR-проєктів (на матеріалах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області) uk_UA
dc.title.alternative Event marketing as a tool for implementing business ideas (on the example of the Regional Development Agency of Chernihiv Region) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification paper substantiates the theoretical and practical principles of using event marketing as a tool for the implementation of PR projects in the Agency for Regional Development of the Chernihiv Region. In the first section, the essence of the task and the components of marketing events and PR projects are defined, the process of their formation and implementation is considered. The second section contains an analysis of the marketing environment of the Agency for Regional Development of the Chernihiv Region. The third section includes a set of measures that will be aimed at characterizing the implementation of marketing activities and the use of advertising tools in the regional development agency of the Chernihiv region. In the course of the work, the podcast project «The Way to Own Business» was developed for the agency. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу