Короткий опис(реферат):
У роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади створення та
розвитку e-commerce брендів.
У першому розділі досліджено розвиток індустрії електронної комерції та
розкрито поняття ідентифікації бренду; розглянуто елементи та інструменти, що
використовуються для створення брендів електронної комерції; досліджено
методичні підходи до формування та реалізації маркетингової стратегії ecommerce
брендів.
Другий розділ містить характеристику кон’юнктури ринку трикотажних
виробів України; аналіз особливостей маркетингової діяльності TM ТМ «Yözh» та
TM Aliso; оцінку реалізації ключових елементів розробки бренду Aliso.
До третього розділу увійшли пропозиції щодо обґрунтування основних
напрямів розвитку TM ТМ «Yözh» та TM Alisо; у рамках стратегії запропоновані
методики розширення аудиторії, довіри нових клієнтів та їх залучення.
Суть розробки, основні результати:
Пономаренко, А. А. Створення та розвиток e-commerce брендів (на матеріалах: ТМ Yözh, TM Aliso) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. А. Пономаренко ; керівник роботи І. В. Лисенко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 49 с.