IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Формування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Срібна, А. В.
dc.date.accessioned 2024-01-29T13:25:52Z
dc.date.available 2024-01-29T13:25:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29413
dc.description Срібна, А. В. Формування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Срібна ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 89 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади стратегії просування бізнесу в digital-середовищі та розроблено практичні рекомендації щодо формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі. У першому розділі розглянуто поняття та основні інструменти digital-середовища; сутність та особливості стратегії просування підприємства на В2В ринку; вплив digital-середовища на формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку. Другий розділ містить визначення місця підприємства на В2В ринку, аналіз зовнішнього середовища ТОВ «Чернігівський автозавод» та оцінку стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі. У третьому розділі обґрунтовано основні напрями алгоритму формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі та рекомендації щодо розширення присутності підприємства у digital-середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject digital-середовище uk_UA
dc.subject стратегія просування uk_UA
dc.subject В2В ринок uk_UA
dc.subject онлайн-інструменти uk_UA
dc.subject ТОВ «Чернігівський автозавод» uk_UA
dc.subject digital environment uk_UA
dc.subject promotion strategy uk_UA
dc.subject B2B market uk_UA
dc.subject online tools uk_UA
dc.subject LLC «Chernihiv Avtozavod» uk_UA
dc.title Формування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод») uk_UA
dc.title.alternative Formation of a business promotion strategy in the digital environment (based on the materials of LLC «Chernihiv Autozavod») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 In the qualification work the theoretical principles of the business promotion strategy in the digital environment are substantiated, and practical recommendations for the formation of the business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment are developed. In the first section, the concept and main tools of the digital environment, the essence and features of the enterprise promotion strategy on the B2B market, and the influence of the digital environment on the formation of the business promotion strategy on the B2B market are considered. The second section contains the determination of the place of the enterprise in the B2B market, the analysis of the external environment of LLC «Chernihiv Avtozavod» and the evaluation of the business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment. In the third section, the main directions of the algorithm for the formation of a business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment and recommendations for expanding the enterprise’s presence in the digital environment are substantiated. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record