dc.contributor.author |
Тачкіна, В. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2024-01-29T13:32:41Z |
|
dc.date.available |
2024-01-29T13:32:41Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/29414 |
|
dc.description |
Тачкіна, В. О. Особливості використання SMM як ефективного інструменту digital-маркетингу (на матеріалах ТОВ "eSputnik") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / В. О. Тачкіна ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 63 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуто актуальну проблему в сфері цифрового маркетингу, зосереджуючись на використанні соціальних мереж як ефективного інструменту SMM (Social Media Marketing). В роботі детально висвітлено теоретичні та методичні аспекти використання SMM, враховуючи сучасні тенденції в цифровому маркетингу.
Перший розділ роботи присвячено теоретичним і практичним аспектам SMM. Визначено сутність та структуру стратегії SMM, а також досліджено процес формування та реалізації маркетингової стратегії за допомогою соціальних мереж. Проведено аналіз методичних підходів до впровадження та оптимізації стратегій SMM для досягнення максимальної ефективності в діджитал-маркетингу.
Другий розділ фокусується на практичних аспектах застосування SMM на матеріалах компанії eSputnik. Проведено аналіз економічного та фінансового стану компанії, визначено чинники зовнішнього середовища, які впливають на її діяльність, та оцінено результати використання SMM в реалізації маркетингових стратегій.
У третьому розділі подано конкретні пропозиції щодо стратегій реалізації SMM для підприємства eSputnik. Запропоновано основні напрями стратегії та розглянуто можливості диверсифікації через створення нових продуктів. Розроблено план маркетингових заходів для успішної реалізації стратегії SMM, спрямованої на збільшення впливу компанії на цифровому ринку та підвищення її конкурентоспроможності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний медіа маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
просування послуг |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
digital-маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
social media marketing |
uk_UA |
dc.subject |
promotion of services |
uk_UA |
dc.subject |
advertising |
uk_UA |
dc.subject |
digital marketing |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання SMM як ефективного інструменту digital-маркетингу (на матеріалах ТОВ "eSputnik") |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of using SMM as an effective digital marketing tool (based on the materials LLC “eSputnik”) |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The first chapter of the thesis is dedicated to the theoretical and practical aspects of SMM. It defines the essence and structure of the SMM strategy and explores the process of formulating and implementing marketing strategies using social media. An analysis of methodical approaches to the implementation and optimization of SMM strategies is conducted to achieve maximum efficiency in digital marketing.
The second chapter focuses on the practical aspects of applying SMM using the case study of the company eSputnik. An analysis of the company's economic and financial condition is conducted, external environmental factors affecting its operations are identified, and the results of utilizing SMM in the implementation of marketing strategies are evaluated.
The third chapter presents specific proposals for the implementation of SMM strategies for the eSputnik enterprise. The main directions of the strategy are proposed, and possibilities for diversification through the creation of new products are considered. A marketing action plan is developed for the successful implementation of the SMM strategy, aimed at increasing the company's influence in the digital market and enhancing its competitiveness. |
uk_UA |