IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Використання маркетингу для розвитку малого підприємства з виробництва текстильних виробів” (на матеріалах ФОП Шатило Т. В.)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Шатило, Д. М.
dc.date.accessioned 2024-01-29T13:41:19Z
dc.date.available 2024-01-29T13:41:19Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29416
dc.description Шатило, Д. М. Використання маркетингу для розвитку малого підприємства з виробництва текстильних виробів” (на матеріалах ФОП Шатило Т. В.) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Д. М.Шатило ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 86 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена процесам впровадження маркетингу в практику діяльності малого бізнесу з метою його розвитку. У першому розділі розглянуто сутність маркетингу у малому бізнесу, охарактеризовані особливості планування, визначені основні інструменти сприяння розвитку діяльності. Другий розділ присвячений аналізу господарської діяльності салону штор. Розглянуто конкурентну ситуацію на локальному ринку м. Чернігів, досліджені особливості цільового ринку. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію маркетингу для ФОП Шатило Т.В., розроблений план маркетингу, обґрунтовується ефективність заходів. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject маркетинг у малому бізнесу uk_UA
dc.subject планування маркетингу uk_UA
dc.subject ринок текстильних виробів uk_UA
dc.subject стратегія маркетингу uk_UA
dc.subject пошиття штор на замовлення uk_UA
dc.subject small business marketing uk_UA
dc.subject marketing planning uk_UA
dc.subject textile market uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.subject tailoring of curtains to order uk_UA
dc.title Використання маркетингу для розвитку малого підприємства з виробництва текстильних виробів” (на матеріалах ФОП Шатило Т. В.) uk_UA
dc.title.alternative Use of marketing for the development of a small textile production enterprise (on the materials of FOP Shatylo T.) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the processes of marketing implementation in the practice of small business activities for the purpose of its development. In the first section the essence of marketing in small business was considered, the peculiarities of planning were characterized, the main tools for promoting the development of activity were determined. The second section is an analysis of the economic activity of the curtain salon. The competitive situation in the local market of Chernihiv was considered, were investigated the peculiarities of the target market. In the third section was proposed a marketing strategy for the FOP Shatylo T.V., a marketing plan was developed, and the effectiveness of measures was substantiated. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record