Короткий опис(реферат):
Мета кваліфікаційної роботи полягає у вивченні теоретичних та практичних підходів до формування та реалізації корпоративної культури на підприємстві та розробці практичних рекомендації щодо її удосконалення.
Об’єктом дослідження є процеси формування корпоративної культури та оцінка її ефективнсоті в публічному АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО».
Предметом дослідження є розробка заходів щодо удосконалення формування та оцінювання корпоративної культури на підприємстві.
Методи дослідження: діалектичний метод пізнання та системний підхід; логічний; графічний; матричний метод STEP-аналізу; узагальнення.
Наукова новизна дослідження. Наукова новизна полягає у можливості використання отриманих у роботі рекомендація для удосконалення корпоративної культури вітчизняних підприємств в частині впровадження практики коучингу та використання сучасних CRM технологій для вдосконалення корпоративної культури підприємства, зокрема, PERFECTUM CRM, які дозволять працівникам АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» вирішувати низку професійних завдань та підвищити рівень корпоративної культури завдань. .
Прaктичнa знaчущість дoслідження визнaчaється мoжливістю викoристaння рoзрoблених виснoвків і метoдичних рекoмендaцій для зaпрoвaдження та вдосконалення елементів корпоративної культури підприємства. Зaпрoпoнoвaні в курсовій рoбoті рoзрoбки і прaктичні рекoмендaції мoжуть бути викoристaні у практиці АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО».
Суть розробки, основні результати:
Бондаренко, Ю. І. Формування корпоративної культури підприємства та підвищення її ефективності (на матеріалах АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО») : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Ю. І. Бондаренко ; керівник роботи А. В. Холодницька ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра управління персоналом та бізнес-технологій. – Чернігів, 2023. – 92 с.