IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Пристрій для блокування автомобільних доріг з електронним керуванням

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зоценко, Д. В.
dc.date.accessioned 2024-02-07T13:15:17Z
dc.date.available 2024-02-07T13:15:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29508
dc.description Зоценко, Д. В. Пристрій для блокування автомобільних доріг з електронним керуванням : випускна кваліфікаційна робота : 172 "Телекомунікації та радіотехніка" / Д. В. Зоценко ; керівник роботи М. А. Хоменко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра Радіотехнічних та вбудованих систем. – Чернігів, 2023. – 107 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою моєї дипломної роботи є розробка плати керування для пристрою блокування автомобільних доріг. Для досягнення цієї мети необхідно провести аналіз існуючих рішень у цій області та визначити основні параметри пристрою. Ця робота включає в себе розгляд принципу роботи різних типів блокувальників доріг, включаючи шлагбауми, антитаранні блокувальники та паркувальні стовпці. У роботі проводиться детальний аналіз наявних рішень у сфері систем блокування автомобільних доріг, з фокусом на автоматичних паркувальних пристроях, які мають гідравлічний привід, або рухаються безпосередньо від електромотора. Ці пристрої вирізняються своєю легкістю установки, високою швидкістю виконання операцій підняття та опускання, а також можливістю керування ними з віддаленої точки. В даній роботі розглядаються важливі параметри таких пристроїв, такі як габарити, вага, вид рухомої механічної частини, тип та потужність двигуна. Особливий акцент робиться на використанні електромоторів змінного струму та створенні схеми керування ними. У роботі також розглядається можливість використання різних інтерфейсів для керування пристроєм, зокрема, RS 485 (UART) та схеми потенційних входів для підключення датчиків та інших пристроїв. Ще одним важливим етапом цієї роботи є створення графічного інтерфейсу для забезпечення зручності налаштування пристрою. Отже, дана кваліфікаційна робота містить докладний аналіз і порівняльний огляд різних типів блокувальників доріг, а також визначає основні параметри системи керування пристроєм. Вона складається з двох основних частин. Першою частиною є розробка плати керування пристроєм. Другою, найбільшою частиною є створення програми в якій реалізована логіка роботи пристрою. Основною ціллю цієї роботи є підвищення безпеки життя та здоров’я людини в критично- небезпечних місцях uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Пристрій для блокування автомобільних доріг з електронним керуванням uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of my work is to design a control board for a road blocking device. To achieve this goal, it is necessary to analyze existing solutions in this area and determine the main parameters of the device. This work includes a review of the principle of operation of various types of road blockers, including barriers, anti-ramming blocks and parking bollards. The work provides a detailed analysis of existing solutions in the field of road blocking systems, with a focus on automatic parking devices that have a hydraulic drive or move directly from an electric motor. These devices are distinguished by their ease of installation, high speed of lifting and lowering operations, as well as the possibility of controlling them from a remote point. This paper considers esential parameters of such devices, like dimensions, weight, moving mechanical part type, engine power and type. Particular emphasis is placed on the use of alternating current electric motors and the development of their control scheme. The work also considers the possibility of using different interfaces to control the device, in particular, RS 485 (UART) and the scheme of potential inputs for connecting sensors and other devices. Another important stage of this work is the creation of a graphical interface to ensure the convenience of configuring the device. Therefore, this qualification work contains a detailed analysis and comparative review of various types of road blockers, and also defines the main parameters of the device control system. It consists of two main parts. The first part is the development of the device control board. The second, largest part is the development of a program which implements the logic of the device's operation. The main goal of this work is to improve the safety of human life and health in critical and dangerous places. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу