Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Манукян, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T13:00:21Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T13:00:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29649 | |
dc.description | Манукян, І. С. Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вилки карданної передачі, вала-шестерні ведучої частини заднього мосту та первинного вала коробки перемикання передач (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / І. С. Манукян ; керівник роботи Я. В. Кужельний ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 186 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд вантажних автомобілів модельного ряду MACK rd690s, MAN TGS40.430, Scania P360, КРАЗ 6511С4. Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля та двигуна. Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Проведено розрахунок параметрів автомобільного двигуна та сил, що діють на КШМ. Проведено розрахунок тягово-динамічних характеристик. Проведено розрахунок гальмівних властивостей і паливної економічності автомобіля. Розглянув види підвісок, виконав розрахунок підвіски автомобіля. Досліджено та розроблено технологічний процес відновлення вала-шестерні ведучої частини заднього мосту. Проведено патентно-інформаційний пошук, визначено дефекти деталі та способи їх відновлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | дизель | uk_UA |
dc.subject | повна маса | uk_UA |
dc.subject | кінематика | uk_UA |
dc.subject | трансмісія | uk_UA |
dc.subject | підвіска | uk_UA |
dc.subject | відновлення | uk_UA |
dc.subject | вал-шестерня | uk_UA |
dc.subject | задній міст | uk_UA |
dc.subject | обробка | uk_UA |
dc.subject | дефект | uk_UA |
dc.subject | наплавлення | uk_UA |
dc.subject | хромування | uk_UA |
dc.subject | diesel | uk_UA |
dc.subject | gross weight | uk_UA |
dc.subject | kinematics | uk_UA |
dc.subject | transmission | uk_UA |
dc.subject | suspension | uk_UA |
dc.subject | restoration | uk_UA |
dc.subject | gear shaft | uk_UA |
dc.subject | rear axle | uk_UA |
dc.subject | finish | uk_UA |
dc.subject | defect | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | chrome plating | uk_UA |
dc.title | Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вилки карданної передачі, вала-шестерні ведучої частини заднього мосту та первинного вала коробки перемикання передач (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | Рroject of a truck with a study of the technological process of restoration of the fork of the cardan transmission, the gear shaft of the driving part of the rear axle and the primary shaft of the gearbox (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | An analytical review of MACK rd690s, MAN TGS40.430, Scania P360, KRAZ 6511С4 trucks was conducted. Mass indicators and parameters of the car and engine were determined. The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried out. The parameters of the car engine and the forces acting on the KSHM were calculated. The traction and dynamic characteristics were calculated. The braking properties and fuel efficiency of the car were calculated. Considered the types of suspensions, performed the calculation of the car's suspension. Researched and developed technological process of restoration of the gear shaft of the driving part of the rear axle. A patent and information search was conducted, part defects and methods of their repair were determined. | uk_UA |