IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей вторинного вала та картера перемикання коробки передач (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Половецький, Д. І.
dc.date.accessioned 2024-02-26T13:12:06Z
dc.date.available 2024-02-26T13:12:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29652
dc.description Половецький, Д. І. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей вторинного вала та картера перемикання коробки передач (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / Д. І. Половецький ; керівник роботи Я. В. Кужельний ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 160 с. uk_UA
dc.description.abstract Під час кваліфікаційної роботи були докладно проаналізовані та розраховані масові характеристики і параметри як автомобіля, так і його двигуна. Вивчення маси, центру важіння, інерції та інших фізичних величин є ключовим етапом для подальших інженерних рішень у проектуванні автомобільної техніки. Проведені технічні розрахунки, спрямовані на визначення ключових параметрів двигуна внутрішнього згоряння. Враховуючи характеристики палива, геометрію циліндрів та ефективність згоряння, визначаються важливі величини, такі як потужність, крутний момент та тепловий режим. Було визначено зовнішню швидкісну характеристику двигуна та обчислено передавальні чисел трансмісії. Проведено розрахунки тягово-динамічних характеристик автомобіля, враховуючи параметри двигуна, трансмісії та конструкційні особливості автомобільного шасі. Досліджується вплив різних факторів на динаміку руху. Була оцінена паливна економічность автомобіля, включаючи вплив різних технічних параметрів та режимів руху на споживання пального. Розраховані характеристики зчеплення автомобіля, враховуючи вплив різних параметрів та матеріалів. Розгянено технологічний процес відновлення картера коробки передач, включаючи аналіз пошкоджень, вибір оптимальних методів відновлення та оцінку якості відновлення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject параметри автомобіля uk_UA
dc.subject розрахунок Daewoo Lanos uk_UA
dc.subject тягово-динамічні характеристики uk_UA
dc.subject розрахунок зчеплення uk_UA
dc.subject паливна економічность uk_UA
dc.subject картер коробки передач uk_UA
dc.subject технологічний процес відновлення uk_UA
dc.subject car parameters uk_UA
dc.subject calculation of Daewoo Lanos uk_UA
dc.subject traction and dynamic characteristics uk_UA
dc.subject clutch calculation uk_UA
dc.subject fuel economy uk_UA
dc.subject box crankcase uk_UA
dc.subject technological process of restoration uk_UA
dc.title Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення шарніра рівних кутових швидкостей вторинного вала та картера перемикання коробки передач (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative The project of a passenger car with the study of the technological process of restoration of the joint of equal angular velocities, the secondary shaft and the gearbox housing (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 During the qualification work, the mass characteristics and parameters of both the car and its engine were analyzed and calculated in detail. The study of mass, center of gravity, inertia and other physical quantities is a key stage for further engineering decisions in the design of automotive equipment. Technical calculations aimed at determining the key parameters of the internal combustion engine were carried out. Taking into account fuel characteristics, cylinder geometry and combustion efficiency, important quantities such as power, torque and thermal regime are determined. The external speed characteristic of the engine was determined and the gear ratios of the transmission were calculated. Calculations of traction and dynamic characteristics of the car were carried out, taking into account the parameters of the engine, transmission and design features of the car chassis. The influence of various factors on the dynamics of movement is studied. The car's fuel economy was evaluated, including the influence of various technical parameters and driving modes on fuel consumption. The effectiveness of car clutch systems, taking into account the influence of various parameters and materials, was determined. The technological process of gearbox housing restoration has been accelerated, including damage analysis, selection of optimal restoration methods, and restoration quality assessment. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу