Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савченко, О. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:22:11Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T13:22:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29653 | |
dc.description | Савченко, О. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) О. В. Савченко ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 193 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Під час виконання магістерської випускної роботи, визначили параметри автомобіля його масові показники, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували навантаження на КШМ, розрахували показники динамічності автомобіля, його гальмівні властивості й паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто систему охолодження позашляховика Ford Bronco, Виконано відновлення вала приводу водяногоо насосу, включає в себе такі моменти як: характеристика деталі, вибір способів відновлення, розрахунок припусків, режимів обробки та розрахунок норм часу. Далі було виконано дослідження обробки ступінчастих валів, та виконав патентний пошук. В написаному висновку підсумували всі результати та пророблену роботу. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Компас 3D”, “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | технічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | розрахунок двигуна | uk_UA |
dc.subject | потужність двигуна | uk_UA |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | uk_UA |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність | uk_UA |
dc.subject | система охолодження | uk_UA |
dc.subject | слюсарні роботи | uk_UA |
dc.subject | точіння | uk_UA |
dc.subject | наплавлення | uk_UA |
dc.subject | зварювання | uk_UA |
dc.subject | шліфування | uk_UA |
dc.subject | патентно-інформаційний пошук | uk_UA |
dc.subject | technical characteristics | uk_UA |
dc.subject | engine calculation | uk_UA |
dc.subject | engine power | uk_UA |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | uk_UA |
dc.subject | thermal calculation of the engine | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | cooling system | uk_UA |
dc.subject | locksmith works | uk_UA |
dc.subject | turning | uk_UA |
dc.subject | surfacing | uk_UA |
dc.subject | welding | uk_UA |
dc.subject | grinding | uk_UA |
dc.subject | patent information search | uk_UA |
dc.title | Проект легкового автомобіля з дослідженням роботи та методів відновлення деталей рульового керування та системи охолодження (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | A project of a passenger car with a study of the work and methods of restoring parts of the steering control and the cooling system (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | During the completion of the master's thesis, the parameters of the car and its mass indicators were determined, the car engine was calculated, the load on the KShM was calculated, the car's dynamics indicators, its braking properties and fuel efficiency were calculated. In a special part of the master's work, the cooling system of the Ford Bronco SUV was considered, Repair of the drive shaft of the water pump has been carried out, including such points as: detail specification, selection of repair methods, calculation of allowances, processing modes and calculation of time standards. Next, a study of the processing of stepped shafts was carried out, and a patent search was carried out. The written conclusion summarized all the results and the work done. Such programs as: "Compass 3D", "Mathcad" were used to perform calculations and the graphic part. | uk_UA |