Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сушениця, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T14:32:56Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T14:32:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/29661 | |
dc.description | Сушениця, Н. О. Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вилки карданної передачі, вала-шестерні ведучої частини заднього мосту та первинного вала коробки перемикання передач (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / Н. О. Сушениця ; керівник роботи Я. В. Кужельний ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2023. – 201 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд вантажних автомобілів в кількості чотирьох штук. Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля та двигуна. Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Проведено розрахунок параметрів автомобільного двигуна та сил, що діють на КШМ. Проведено розрахунок тягово-динамічних характеристик. Проведено розрахунок гальмівних властивостей і паливної економічності автомобіля. Розглянув види зчеплення, виконано розрахунок зчеплення. Досліджено та розроблено технологічний процес відновлення первинного вал КПП. Визначено дефекти деталі та способи їх відновлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | динамічний паспорт | uk_UA |
dc.subject | силовий баланс | uk_UA |
dc.subject | КШМ | uk_UA |
dc.subject | паливна економічность | uk_UA |
dc.subject | розрахунок коробки передач | uk_UA |
dc.subject | первинний вал | uk_UA |
dc.subject | наплавлення під флюсом | uk_UA |
dc.subject | електроконтактне приварювання | uk_UA |
dc.subject | патентно-інформаційний пошук | uk_UA |
dc.subject | dynamic passport | uk_UA |
dc.subject | power balance | uk_UA |
dc.subject | KShM | uk_UA |
dc.subject | fuel efficiency | uk_UA |
dc.subject | gearbox calculation | uk_UA |
dc.subject | primary shaft | uk_UA |
dc.subject | surfacing under flux | uk_UA |
dc.subject | electric contact welding | uk_UA |
dc.subject | patent information search | uk_UA |
dc.title | Проект вантажного автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення вилки карданної передачі, вала-шестерні ведучої частини заднього мосту та первинного вала коробки перемикання передач (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | Project of a truck with a study of the technological process of restoration of the fork of the cardan transmission, the gear shaft of the driving part of the rear axle and the primary shaft of the gearbox (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | An analytical survey of four trucks was carried out. Mass indicators and parameters of the car and engine were determined. The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried out. The parameters of the car engine and the forces acting on the KSHM were calculated. The traction and dynamic characteristics were calculated. The braking properties and fuel efficiency of the car were calculated. Considered the types of clutches, performed the calculation of clutches. The technological process of restoring the primary gearbox shaft has been researched and developed. Defects of the part and methods of their restoration are determined. | uk_UA |