IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябоволенко, В. М.
dc.date.accessioned 2024-02-28T13:12:36Z
dc.date.available 2024-02-28T13:12:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/29691
dc.description Рябоволенко, В. М. Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. М. Рябоволенко ; керівник роботи С. І. Пономаренко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 106 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз». Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження. В першому розділі досліджено теоретичні основи процесу надання послуг, охарактеризована система чинників сервісного обслуговування споживачів, визначено показники та стандарти обслуговування споживачів. В другому розділі проведена оцінка рівня обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та проаналізовано стан якості надання послуг та обслуговування споживачів підприємства, досліджено чинники, які впливають на якість обслуговування ТОВ «Чернігівторг». В третьому розділі досліджено зарубіжний досвід підвищення якості обслуговування споживачів, розроблено план оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та надано прогноз ефективності запропонованих заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject якість надання послуги uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject обслуговування споживачів uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.subject сервіс uk_UA
dc.subject стандарти uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject service quality uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject customer service uk_UA
dc.subject motivation uk_UA
dc.subject efficiency uk_UA
dc.subject service uk_UA
dc.subject standards uk_UA
dc.title Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The purpose of the qualification work is to optimize the service provision process and improve the quality of service to consumers of Chernihivtorg LLC. The object of the study is the process of optimizing the process of providing services and improving the quality of customer service of Chernihivtorg LLC. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of optimizing the process of providing services and improving the quality of service to consumers of "Mastergaz" LLC. To implement the established tasks, apply the laws of dialectics and general scientific methods, among them analysis and synthesis - for detailing the subject of research; the method of theoretical logical generalization – for determining the theoretical foundations and trends of the problem, justifying the need to apply new scientific approaches to the subject of research. In the first chapter, the theoretical foundations of the process of providing services are investigated, the system of factors of customer service is characterized, indicators and standards of customer service are determined. In the second section, an assessment of the level of service to consumers of Chernihivtorg LLC was carried out and the state of the quality of service provision and customer service of the enterprise was analyzed, factors affecting the quality of service of Chernihivtorg LLC were investigated. In the third section, the foreign experience of improving the quality of customer service was studied, a plan was developed to optimize the process of providing services and improve the quality of customer service of Chernihivtorg LLC, and a forecast of the effectiveness of the proposed measures was provided. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу