Короткий опис(реферат):
У статті досліджено підходи до дефініції «конкурентоспроможність підприємства». Виділено внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Виявлено зв’язок між конкурентоспроможністю та інноваційністю підприємств у сфері
електронної комерції. Розглянуто перспективи використання інноваційних підходів до управління конкурентоспроможністю підприємств у сфері електронної комерції. Сформовано етапи
процесу управління конкурентоспроможністю підприємств електронної комерції. Розглянуто
підходи до управління конкурентоспроможністю підприємств, а також ідентифіковано загальні та специфічні принципи управління конкурентоспроможністю. Розглянуто специфічні вимоги до оцінки конкурентоспроможності підприємств електронної комерції.
Суть розробки, основні результати:
Іванова, Н. Інноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств у сфері e-commerce / Н. Іванова, А. Бондаренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 3 (35). - С. 71-81.