Короткий опис(реферат):
У статті представлено комплексне дослідження
створення та розвитку e commerce брендів в умовах цифрового середовища. Цифровізація передбачає широкомасштабну інтеграцію
цифрових технологій у різні аспекти бізнесу, створюючи нові можливості і виклики для e-commerce брендів. Тому одним із ключових завда нь для підприємців є створення сильного та унікального бренду, який здатний вирізнятися у конкурентному цифровому середовищі. Авторами
представлено комплексне дослідження, яке спрямоване на вивчення ключових аспектів створення та розвитку брендів у сфері електронної комерції в умовах швидкого поширення цифрових
технологій. У роботі зосереджено увагу на дослідженні процесу створення бренду, що включає
в себе розробку відповідної ідентичності, яка відображає цінності та цілі бренду, а також
створення зручного та привабливого вебсайту. Важливим етапом є визначення цільової аудиторії та розробка стратегії взаємодії з нею. Для дослідження було проведено інтерв’ю з експертами з електронної комерції та підприємцями, щоб отримати об’єктивне уявлення про виклики
та стратегії, пов’язані зі створенням і розвитком бренду. Крім того, власний досвід автора
щодо створення брендів дає можливість краще зрозуміти особливості розвитку e-commerce
брендів в умовах цифровізації. Ця стаття підкреслює важливість адаптації, інновацій та стратегічного підходу до створення та розвитку e commerce брендів у цифровому середовищі. Результати дослідження спрямовані на вирішення нагальних проблем, пов’язаних зі створенням і
зростанням брендів електронної комерції, пропонуючи цінну інформацію для підприємців, маркетологів і бізнес стратегів.
Суть розробки, основні результати:
Лисенко, І. Створення та розвиток e-commerce брендів в умовах цифровізації / І. Лисенко, А. Пономаренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 3 (35). - С. 82-97.