Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто стан ринку електронної комерції в Україні в умовах війни. Виявлено,
що до 2022 року відбувалося значне зростання обсягу та темпів росту ринку електронної комерції.
Із початком війни ринок пережив шокове падіння обсягів, проте станом на 2023 рік помітні стабілізаційні процеси. Зниження частки платоспроможного населення частково компенсується за
рахунок збільшення частоти купівель. Використання маркетингових онлайн інструментів дозволятиме підприємствам еле ктронної комерції підтримувати конкурентоспроможність та персоніфікувати комунікацію зі споживачем. Серед підприємств відбулася інтенсифікація прийняття
технологій електронної комерції, що дозволяють підтримувати стійкість та конкурентоспроможність в період невизначеності. Найбільш популярними бізнес моделями залишаються маркетплейси, інтерн ет магазини та соціальні мережі. При цьому останні ми рок ам и помітною є тенденція трансформації ключових рітейлерів та зміни їхньої бізнес моделі із інтернет магазина у
маркетплейс. Поширення тенденції соціальної відповідальності бізнесу зберігатиметься в майбутньому, а роль цієї тенденції буде панівною серед споживачів.
Суть розробки, основні результати:
Кубліцька, О. Ринок електронної комерції в Україні: сучасний стан та тенденції повоєнного відновлення / О. Кубліцька // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 3 (35). - С. 98-108.