IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Browsing НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ by Subject "marketing"

ISSN 2415-363X

Browsing НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ by Subject "marketing"

Sort by: Order: Results:

  • Хоменко, І. О.; Бабаченко, Л. В. (2018)
    У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті розглянуто сутність і предметний зміст процесу організації маркетингових відносин підприємств спортивно-оздоровчої сфери. Проаналізовано сучасні тренди розвитку спортивного маркетингу, а також виявлено зовнішні ...
  • Михайлюк, Н. С. (Чернігів: ЧНТУ, 2015)
    Розглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
  • Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
    У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу. Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...