Короткий опис(реферат):
На борту літального апарату забезпечення оптимальних режимів роботи авіаційного двигуна відбувається за
допомогою автоматичної системи управління. Її функції пов’язані з моніторингом поточних параметрів режимів
роботи авіадвигуна, їх індикацією управління окремими робочими органами, які забезпечують подачу палива, повітря
запал за командами бортового комп’ютера. Ці команди виконують автоматизовані електроприводи малої
потужності. Вони входять до систем відповідних виконавчих органів, що слідкують за параметрами режимів роботи
авіадвигуна. Сучасні бортові електроприводи виконують на основі безколекторних двигунів, які працюють у режимі
електромашини постійного струму або в синхронному режимі, як машина змінного струму. Ці електроприводи
слідкують за заданими законами зміни окремих параметрів, наприклад, за фазовим положенням робочих органів
механізмів, що забезпечують задані режими роботи авіадвигуна. Живлення бортового електропривода системи
слідкування відбувається від акумулятора через автономний інвертор напруги, якщо безколекторна електромашина
працює в синхронному режимі, або ж в режимі колектора, якщо вона працює в режимі машини постійного струму.
Точність виконання заданих законів слідкування є головним показником таких систем. На цей показник
впливають багато чинників, одним з головних серед них є пульсації напруги живлення, які є наслідком дискретного
режиму роботи автономного інвертора, що висуває актуальну проблему аналізу їхнього впливу на точність виконання
законів слідкування.
Суть розробки, основні результати:
Денисов, Ю. Вплив пульсацій автономного інвертора напруги на похибку за фазою робочого органу бортової авіаційної системи слідкування / Ю. Денисов, В. Скугарєв // Технічні науки та технології. - 2024. - № 1 (35). - С. 240-250.