IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лобода, В. К.
dc.date.accessioned 2024-06-27T12:43:39Z
dc.date.available 2024-06-27T12:43:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30309
dc.description Лобода, В. К. Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. К. Лобода ; керівник роботи М. В. Поленкова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 62 с. uk_UA
dc.description.abstract Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми сучасних технологій у виставковій діяльності та низького попиту на цю сферу індустрій. В теоретичному розділі розглядаються новітні підходи в цій сфері діяльності музеїв. Проаналізувавши дослідження, дійшли висновку, що виставкова діяльність має великі можливості завдяки сучасним технологіям та рекламі. В цьому розділі також визначено тенденції виставкової діяльності в сучасних умовах, до них відносять інтернет технології, музейний маркетинг та соціальні мережі. В другому розділі проаналізовано віртуальну виставку «БАБИН ЯР», детально розглянуті переваги та недоліки. Доведено, що вона є гарним прикладом віртуальної виставки з недоліками у напрямку маркетингу та деяких технічних аспектів. В третьому розділі розглянуті можливі сценарії покращення становлення виставкової діяльності завдяки VR та AR технологіям та нейромережам, представленні варіанти вирішення проблеми низької популярності віртуальних виставок завдяки соціальним мережам, інфлюенсерам та точним аналітичним данним від нейромереж. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в наступному: 1. Обґрунтовано поняття віртуальна виставка. 2. Розглянуто перспективи виставкової діяльності завдяки сучасним технологіям і маркетингу. Результатами дослідження є розроблення документації щодо популярізації виставкової діяльності з сучасними технологіями. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject виставки uk_UA
dc.subject віртуальна виставка uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject cоціальні мережі uk_UA
dc.subject виставкова індустрія uk_UA
dc.subject сучасний uk_UA
dc.subject нейромережі uk_UA
dc.subject віртуальна реальнсіть uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject exhibitions uk_UA
dc.subject virtual exhibition uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject social networks uk_UA
dc.subject exhibition industry uk_UA
dc.subject modern uk_UA
dc.subject neural networks uk_UA
dc.subject virtual reality uk_UA
dc.subject analysis uk_UA
dc.title Сучасні інструменти цифрового маркетингу у виставковій діяльності uk_UA
dc.title.alternative "Modern Tools of Digital Marketing in Exhibition Activities uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The graduation qualification work is dedicated to studying the issue of modern technologies in exhibition activities and the low demand in this industry sector. The theoretical section examines the latest approaches in the field of museum activities. Analyzing the research, it concludes that exhibition activities have great potential due to modern technologies and advertising. This section also identifies trends in exhibition activities under current conditions, including internet technologies, museum marketing, and social networks. In the second section, the virtual exhibition "BABYN YAR" is analyzed, with detailed consideration of its advantages and disadvantages. It is proven to be a good example of a virtual exhibition, although it has shortcomings in marketing and some technical aspects. The third section discusses possible scenarios for improving exhibition activities through VR and AR technologies and neural networks. It presents options for solving the problem of low popularity of virtual exhibitions through social networks, influencers, and precise analytical data from neural networks. The scientific novelty of the conducted research lies in the following: 1. The concept of a virtual exhibition is substantiated. 2. The prospects of exhibition activities through modern technologies and marketing are considered. The results of the research include the development of documentation for the popularization of exhibition activities using modern technologies. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу