Короткий опис(реферат):
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми
брендбука у просуванні соціальними медіа .
В теоретичному розділі розглядаються аспекти ролі соціальних медіа в
стратегіях маркетингу креативних брендів. Провівши дослідження, зробили
висновок, що велика кількість науковців вивчають маркетингову діяльність. В
даному розділі було визначено роль соціальних медіа у розробці брендбуку та
контент маркетингу.
В другому розділі проведено аналіз діяльності компанії «Bessaab m.a.»,
детально розглянуті різноманітні аспекти організації та прораховані шляхи росту
агенції.
В третьому розділі визначено шляхи підвищення ефективності використання
соціальних медіа в розробці брендбуку.
Наукова новизна проведеного дослідження полягає в наступному:
1. Обґрунтовано поняття бренд та взаємозв’язок з інтернет маркетингом.
2. Створена стратегія для підтримки іміджу компанії
Результатами дослідження є розроблення рекомендацій щодо збільшення
результативності бренду.
Суть розробки, основні результати:
Мостова, А. М. Соціальні медіа в розробці брендбуку : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. М. Мостова ; керівник роботи Н. А. Ємець ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 60 с.