Короткий опис(реферат):
Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню взаємодії
інформаційних технологій та креативних індустрій.
В теоретичному розділі розглядаються основні напрями розвитку
інформаційних технологій і їх вплив на креативні індустрії. Проаналізувавши
дослідження, зроблено висновок, що значна кількість науковців підкреслює
ключову роль ІТ у трансформації творчих процесів та дистрибуції контенту. У
цьому розділі також визначено сучасні тенденції у креативних індустріях, такі як
цифрова дистрибуція, персоналізація контенту, використання віртуальної та
доповненої реальності, а також захист інтелектуальної власності за допомогою
блокчейн-технологій.
В другому розділі проаналізовано практичні аспекти інтеграції
інформаційних технологій у креативні індустрії, детально розглянуті кейси
успішної взаємодії між ІТ та творчими секторами. Доведено, що такі взаємодії не
лише підвищують якість і доступність контенту, але й сприяють появі нових
форм творчого самовираження та економічних моделей.
В третьому розділі розглянуто досвід зарубіжних країн у використанні
інформаційних технологій у креативних індустріях та спроектовано концепцію
інтерактивного проекту, який демонструє синергію ІТ та творчих підходів. Цей
проект покликаний сприяти розвитку креативного середовища та інтеграції
інноваційних технологій у творчі процеси.
Наукова новизна проведеного дослідження полягає у наступному:
1. Обґрунтовано поняття взаємодії інформаційних технологій та креативних
індустрій.
2. Розглянуто організацію та реалізацію інтерактивного проекту, що ілюструє
успішну інтеграцію ІТ у творчі процеси.
Результатами дослідження є розробка документації для створення
інтерактивного проекту та рекомендацій щодо подальшого впровадження
інформаційних технологій у креативні індустрії.
Суть розробки, основні результати:
Уваров. Д. С. Інформаційні технології та креативні індустрії: напрями взаємного впливу : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / Д. С. Уваров ; керівник роботи М. В. Поленкова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 52 с.