Abstract:
Вплив різноманітних факторів та чинників, що ускладнюють процес
адаптації здобувачів вищої освіти до навчання у навчальному закладі
викликають ряд труднощів, які позначаються на навчально-професійному
розвитку здобувачів та їх психоемоційному стані 1 потребують соціальнопсихологічної допомоги.
Загалом у літературі визначення адаптація розглядається, як процес за
допомогою якого людина змінює свої поведінкові, структурні та фізіологічні
характеристики, щоб пристосуватися до змін у конкретному середовищі.
Перший розділ присвячено теоретико - методологічному аналізу поняття
адаптація особистості у науковій літературі, проаналізовано особливості
адаптації студентів в період навчання. В другому розділі роботи досліджено
особливості адаптації студентів в період навчання у вищому навчальному
закладі. В третьому розділі запропоновано тренінгову програму для покращення
адаптації студентів в період навчання у вищому навчальному закладі.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що здійснено
теоретичний аналіз проблеми адаптації у науковій літературі, проаналізовано
особливості адаптації студентів в період навчання, емпірично досліджено
особливості адаптації студентів в період навчання у вищому навчальному
закладі, визначено методичні рекомендації щодо забезпечення успішної
адаптації студентів в період навчання, розроблено тренінгову програму для
покращення адаптації студентів в період навчання у вищому навчальному
закладі.
Description:
Климовська, А. Г. Соціально-психологічна підтримка студентської молоді в період адаптації до навчання : випускна кваліфікаційна робота : 231 «Соціальна робота» / А. Г. Климовська ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра психології та креативних індустрій. – Чернігів, 2024. – 83 с.