IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Розробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Семенченко, А. С.
dc.date.accessioned 2024-07-19T11:54:12Z
dc.date.available 2024-07-19T11:54:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/30534
dc.description Семенченко, А. С. Розробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн. Дизайн середовища" / А. С. Семенченко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2024. – 120 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретичне, методичне та практичне обґрунтування напрямів удосконалення іміджу організації, через розробку ефективного фірмового стилю та айдентики. Об’єктом дослідження є процес розробки фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. Методи дослідження: порівняльний аналіз фірмових стилів та айдентики інших агенцій регіонального розвитку, стейкхолдерський аналіз, дослідження цільової аудиторії, креативні методи (брейнштормінг та генерація ідей щодо нового фірмового стилю, використання дизайн-методик і прототипування для візуалізації ідей та концепцій), тестування прототипів. Практична значущість отриманих результатів. Новий фірмовий стиль і айдентика дозволять Агенції підвищити впізнаваність та статус бренду. Професійний і сучасний вигляд нової айдентики підкреслить компетентність і авторитет Агенції в очах клієнтів, партнерів і громадськості, що сприятиме залученню нових клієнтів і партнерів. Нова айдентика може сприяти покращенню корпоративної культури. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject імідж ораганізації uk_UA
dc.subject фірмовий стиль uk_UA
dc.subject айдентика uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject корпоративна культура uk_UA
dc.subject шрифти uk_UA
dc.subject психологія кольору та брендбук uk_UA
dc.subject Агенція регіонального розвитку uk_UA
dc.subject organization image uk_UA
dc.subject corporate style uk_UA
dc.subject identity uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject corporate culture uk_UA
dc.subject color psychology and brand book uk_UA
dc.subject Regional Development Agency uk_UA
dc.title Розробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області uk_UA
dc.title.alternative "Development of Corporate Style and Identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Region uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The aim of the study is to provide theoretical, methodological, and practical justification for improving the organization’s image through the development of an effective corporate style and identity. Object of the study: The process of developing the corporate style and identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Region. Subject of the study: The combination of theoretical and practical aspects of improving the corporate style and identity for the Regional Development Agency of Chernihiv Region. Research methods: Comparative analysis of corporate styles and identities of other regional development agencies, stakeholder analysis, target audience research, creative methods (brainstorming and idea generation for the new corporate style, using design methodologies and prototyping for visualizing ideas and concepts), prototype testing. Practical significance of the obtained results: The new corporate style and identity will enhance the Agency’s brand recognition and status. The professional and modern look of the new identity will emphasize the Agency's competence and authority in the eyes of clients, partners, and the public, facilitating the attraction of new clients and partners. The new identity may also contribute to the improvement of corporate culture. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record