Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткач, Р. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-07-26T07:58:43Z | |
dc.date.available | 2024-07-26T07:58:43Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/30560 | |
dc.description | Ткач, Р. Ю. Проєкт вантажного автомобіля КрАЗ з модернізацією рульового керування : [комплексний проєкт] : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Р. Ю. Ткач ; керівник роботи В. І. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудівництва. – Чернігів, 2024. – 92 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проведено аналітичний огляд вантажних автомобільних засобів схожого модельного класу й модельного ряду автомобілів самоскидів, а саме: КРАЗ 256Б, TATRA 815, TATRA 148, КРАЗ 4501. Проведено визначення масових показників та параметрів автомобіля й двигуна. Проведено розрахунок зовнішньої швидкісної характеристики двигуна, силового балансу автомобіля та визначення параметрів трансмісії. Проведено розрахунок показників динамічності автомобіля при рівномірному та не рівномірному русі, метод силового балансу та динамічної характеристики. Проведено розрахунок паливної економічності автомобіля. Розглянули види рульових керувань, виконав розрахунок рульового керування та його модернізацію. При виконанні кваліфікаційної роботи бакалавра виконав розрахунки та креслення виконували в таких програмах, як: “Компас” та “Mathcad”. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | uk_UA |
dc.subject | Краз 4501 | uk_UA |
dc.subject | зовнішня швидкісна характеристика | uk_UA |
dc.subject | динамічний паспорт | uk_UA |
dc.subject | силовий баланс | uk_UA |
dc.subject | паливна економічность | uk_UA |
dc.subject | розхід палива | uk_UA |
dc.subject | розрахунок підвіски | uk_UA |
dc.subject | амортизатор | uk_UA |
dc.subject | передня підвіска | uk_UA |
dc.subject | самоскид | uk_UA |
dc.subject | рульове керування | uk_UA |
dc.subject | Kraz 4501 | uk_UA |
dc.subject | external speed characteristics | uk_UA |
dc.subject | dynamic passport | uk_UA |
dc.subject | power balance | uk_UA |
dc.subject | fuel economy | uk_UA |
dc.subject | fuel consumption | uk_UA |
dc.subject | suspension calculation | uk_UA |
dc.subject | shock absorber | uk_UA |
dc.subject | front suspension | uk_UA |
dc.subject | dump truck | uk_UA |
dc.subject | steering | uk_UA |
dc.title | Проєкт вантажного автомобіля КрАЗ з модернізацією рульового керування : [комплексний проєкт] | uk_UA |
dc.title.alternative | The project of the Kraz 4501 truck with modernization of the steering : [Comprehensive Project] | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | An analytical review of trucks of a similar model class and model range of dump trucks, namely: KRAZ 256B, TATRA 815, TATRA 148, KRAZ 4501, was carried out. Mass indicators and parameters of the car and engine were determined. The calculation of the external speed characteristics of the engine, the power balance of the car and the determination of the transmission parameters were carried out. The calculation of the car's dynamics indicators during uniform and non-uniform movement, the method of force balance and dynamic characteristics was carried out. The fuel economy of the car was calculated. We considered the types of steering controls, performed the calculation of the steering control and its modernization. When completing the bachelor's qualification work, calculations and drawings were performed in such programs as: "Compass" and "Mathcad". | uk_UA |