dc.contributor.author |
Пшенична, Т. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T19:25:47Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T19:25:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5199 |
|
dc.description |
Пшенична, Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2015. – С. 332-340. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що направлене на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції. А також спрямоване на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
К.: КНЕУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Збірник наукових праць; |
|
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
кластер |
en_US |
dc.subject |
молоко та молочна продукція |
en_US |
dc.title |
Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |